Skip to content. Skip to navigation

GOB Menorca. Ecologisme responsable

No m'escalfis més

Sections
Personal tools
Document Actions
  • Print this page

Diumenge, excursió a peu i turisme diferenciat

Last modified 04.02.10 09:55 AM
Diumenge, excursió a peu i turisme diferenciat

L'itinerari inclou indrets molt atractius.

Per aquest pròxim diumenge, dia 7, el GOB organitza una excursió del programa A peu per Menorca, que sortirà de Sant Climent i passarà per Cales Coves i Canutells.

En un itinerari de dificultat baixa, es passarà pel Camí de sa Forana, el Camí de Binicalaf, la cala de Cales Coves i, pel camí de Cavalls, s'anirà fins a Canutells, on un servei de bus (3 €) retornarà al punt d'origen.

Es tracta d'un trajecte que inclou zones de gran atractiu paisatgístic. En el transcurs de l'activitat, s'oferirà una xerrada sobre el turisme de natura, a càrrec d'un empresari que fa anys que treballa en el tema.

La gent interessada ha de concentrar-se a les 9:30 h. a la plaça de l'església de Sant Climent. Es sortirà a les 10 hores i s'estima finalitzar a les 13:30 h. 

A peu per Menorca és una iniciativa que compta amb el suport de la Conselleria de Cultura del Consell Insular.


Powered by GNU/Linux      Creative Commons License