Amb la voluntat de fomentar l’aprenentatge en el lleure i el compromís ambiental entre les noves generacions, el GOB Menorca engega un grup naturalista per a infants i joves d’entre 6 i 15 anys. Aquesta iniciativa combinarà activitats educatives i lúdiques a la natura per mitjà d’una sortida mensual.
Malgrat que vivim en una Reserva de la Biosfera, molts dels nostres infants porten una vida urbana de forma predominant i estan sotmesos a contextos que els allunyen cada dia més d’un contacte directe amb la natura que sigui significatiu, sensorial i emocionant. Des del GOB volem aportar una nova alternativa a això per a les famílies que ho valorin així, tal com ja venim fent amb les colònies d’estiu, però ara durant el curs.
Una proposta per connectar amb la natura
Cada darrer cap de setmana del mes, el grup infantil i juvenil del GOB explorarà espais naturals emblemàtics de Menorca mentre participa en tallers, jocs i dinàmiques a l’aire lliure. L’objectiu és establir una connexió directa amb el medi ambient a través d’activitats lúdiques i de convivència.
Les activitats, que tindran lloc en excursions de tot un dia, es duran a terme entre les 9 i les 17 h del darrer diumenge de cada mes.
Aquesta nova iniciativa del GOB Menorca ofereix als infants i joves participants l’oportunitat de fer nous amics, sentir-se part d’un grup inclusiu i actiu, estimar la natura i conèixer la riquesa del patrimoni natural i cultural de la nostra illa.
Com apuntar-s’hi?
Per al total de quatre sortides del que queda de curs (febrer a maig), el preu, en el cas de famílies sòcies del GOB Menorca, és de 80 €, i de 100 € per a les famílies no sòcies. Aquest import inclou l’experiència educativa, els transports, l’assegurança i els materials. Les famílies interessades han d’adreçar-se al GOB Menorca, escrivint al correu electrònic administracio@gobmenorca.com, o bé trucant al 971 350 762.
Experiències que deixen empremta
Pensem que aquest grup naturalista infantil i juvenil representa una inversió de futur per al medi ambient i per a les persones que en formaran part. Volem fer una contribució a les noves generacions de connexió amb la natura de forma real, de presa de consciència del seu valor i de sentiments de responsabilitat.
Us convidem a sumar-vos a aquesta aventura i a ser part del canvi!
“El GOB diu això”, “el GOB diu allò…”
Vols saber de veritat què diu el GOB? Subscriu-te a les notícies del GOB Menorca i accedeix a informació ambiental i a la nostra opinió de forma directa i fiable, sense filtres! Views: 527
2 respostes
Aplaudeixo la vostra iniciativa per apropar la natura als infants
Qui coneix estima qui estima respecte
Estic molt contenta de la vostra iniciativa.