En la seva missió de potenciar una jardineria amiga del medi ambient i de fàcil manteniment, Es Viver – Plantes de Menorca del GOB organitza un curset teòric-pràctic de jardineria sostenible i resilient que tindrà lloc un dissabte matí de cada mes, d’octubre a març. Cada sessió tindrà una durada de 2 hores i el programa complet suma un total de 12 hores de formació.
L’objectiu del curs és donar resposta al context actual de sequera i canvi climàtic, que obliga a repensar la jardineria i adaptar-la al nostre clima i paisatge. Els jardins no adaptats al medi consumeixen grans quantitats d’aigua i generen impactes ambientals preocupants. És per això que Es Viver proposa un itinerari formatiu adreçat tant a professionals com a persones aficionades a la jardineria, amb la voluntat de promoure pràctiques de jardineria més responsables i ecològiques.
El curs anirà a càrrec de Pere Fraga Arguimbau, expert en flora i jardineria de plantes autòctones.
Calendari de sessions
- 18 d’octubre de 2025, 10h – Molí del GOB (Camí des Castell, 53, 07702, Maó)
El cultiu de la planta autòctona: del viver al jardí - 15 de novembre de 2025, 9h – Es Viver (Carretera de l’Aeroport, Camí de la Deixalleria, 07712, Maó).
Selecció de planta per al jardí - 13 de desembre de 2025, 9h – Es Viver
Teoria i pràctica de les podes - 10 de gener de 2026, 9h – Es Viver
Teoria i pràctica dels planters - 7 de febrer de 2026, 9h – Es Viver
Teoria i pràctica dels empelts - 7 de març de 2026, 9h – Es Viver
Teoria i pràctica dels esqueixos
Preus
- Curs complet: 40 € (30 € per a socis/es del GOB).
- Sessions individuals: 10 € (8 € per a socis/es del GOB).
Informació i inscripcions
Podeu inscriure-us al curs de jardineria sostenible i resilient des Viver a través del correu electrònic esviver@gobmenorca.com, o trucant al 971 350 762.

Sigues part de la solució, associa’t al GOB Menorca!
Els reptes són molts i grans. Necessitam el teu suport. Perquè fas falta, fem falta. Associa’t al GOB Menorca! Views: 195
Una resposta
Hola, estaría bien hacer cursos on line de materias que se presten, no prácticas.
Gracias.
Fernando